Page 41 of 42

Re: This or That?

Posted: Sat Oct 10, 2015 12:38 pm
by LinkIsMyHomeboy
Definitely salty.

Since I'm a new mom...

Change a dirty diaper or clean up spit up?

Re: This or That?

Posted: Mon Oct 12, 2015 4:07 pm
by MeiTow
Spit up although I always seem to get diaper duty. Haha!

Tats or piercings?

Re: This or That?

Posted: Mon Oct 19, 2015 3:45 am
by Clarington
Piercings. You can change you mind later and I like anything sparkly.

Mascara or lip gloss?

Re: This or That?

Posted: Mon Oct 19, 2015 8:23 am
by SofaraStarfyre
Lip gloss... mascara is just too messy and a pain in the ass.

Classical music or Metal?

Re: This or That?

Posted: Thu Oct 22, 2015 10:35 pm
by Vixster84
Classical..... I do like metal but I have to be in the right mood for it haha

Bags or shoes?

Re: This or That?

Posted: Fri Oct 23, 2015 12:07 am
by Eliste
Vixster84 wrote:Bags or shoes?


Like picking a favorite child... But shoes.

E-book on a device or paper book?

Re: This or That?

Posted: Fri Oct 23, 2015 9:10 am
by Hellfire
Eliste wrote:
Vixster84 wrote:Bags or shoes?


Like picking a favorite child... But shoes.

E-book on a device or paper book?


Paper book. Love the smell of books. Can't beat them.


Movies at the cinema or watching at home.

Re: This or That?

Posted: Sat Oct 24, 2015 3:06 am
by carand88
Hellfire wrote:Paper book. Love the smell of books. Can't beat them.


Movies at the cinema or watching at home.


both have their perks, but watching at home.

beer or wine?

Re: This or That?

Posted: Tue Oct 27, 2015 5:49 pm
by MeiTow
carand88 wrote:beer or wine?


Well...I only like one beer (Not Your Father's Root Beer is sooo good even though I don't like root beer and I don't like beer lol) and I haven't found a wine I like so...neither, I guess. I'm more of a hard liquor kinda girl.

Classics or Contemporary books?

Re: This or That?

Posted: Wed Oct 28, 2015 9:10 am
by LucyInTheSky
MeiTow wrote:
Well...I only like one beer (Not Your Father's Root Beer is sooo good even though I don't like root beer and I don't like beer lol) and I haven't found a wine I like so...neither, I guess. I'm more of a hard liquor kinda girl.

Classics or Contemporary books?


Hahaha, you're awesome. I wasn't the biggest wine person until I started going wine tasting at vineyards, and taste tested enough to figure out what types of wine I like.

Contemporary books. I have trouble getting through the classics.

(Hopefully this hasn't been done... new to the thread)

Superpower: Telekinesis or telepathy?